FANDOM

Velkommen til Dragon Ball Wikien

Denne wikien handler om Dragon Ball, den verdenskjente mediafranchisen skapt av Akira Toriyama.
Hvem som helst kan redigere på denne nettsiden, men husk å bli kjent med reglene og stilmanualen først.

Nyheter

Film - Dragon Ball Super: Broly er satt til lansering i Japan den 14. desember 2018, i USA i januar 2019, men det er enda ukjent når den blir tilgjengelig i Norge.

Anime - Super Dragon Ball Heroes, en ny promoteringsanime basert på fengselplanet-sagaen fra videospillet Dragon Ball Heroes har begynt.

Manga - Dragon Ball Super-mangaen, skrevet av Toyotarō og Akira Toriyama, fortsetter å utgi nye kapitler på den 21. dagen av hver måned på den offisielle Viz nettsiden. Samtidig fortsetter Super Dragon Ball Heroes: Universe Mission-mangaen å bli publisert i Japan.

Videospill - Jump Force har blitt annonsert. Det blir utviklet av Spike Chunsoft, de samme utviklerne bak J-Stars Victory Vs og One Piece: Burning Blood. Et nytt spill for Android- og iOS-enheter kalt Dragon Ball Legends var lansert i mai dette året.

Artikler - I juni 2018 nådde vi 100 artikler, nå, i juli har vi nådd 200. Neste mål er 300, bra jobba alle sammen!

Retningslinjer - Husk at alle brukere må bli kjent med reglene. Det er viktig at disse retningslinjene blir fulgt over alle seksjoner av wikien, slik som på artikler, blogger, og selvfølgelig i chatten også.

Hvilken karakter liker du best av disse?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Avstemningen ble opprettet 19:02 jul 24., 2018, og hittil har 0 personer stemt.
Utvalgt sitat
Goku.DBK.Ep.006

Jeg-jeg-jeg vet ikke engang hva komikere leser!! Tegneserier?!!!
~ Goku

Arkiv

Utvalgt artikkel
Dragon Ball Super: Broly
Dragon Ball Super - Broly

Dragon Ball Super: Broly er den tjuende Dragon Ball-filmen. Det er også den første Dragon Ball Super-filmen.
(les mer...)

Arkiv